July 07, 2013

Week 6: Lone ranger

Assalamualaikum wbt.

Dah dua hari date dengan kakak cantik. Jumaat lepas sekolah cari barang kat Daiso. Lepas tu, Sabtu petang date! Tengok citer lone ranger. Weh, nasihat aku, tak payah tengok lah. Tak best. T_T 
Rasa terseksa 2 jam setengah dalam tu. sobsss!

Oh ye, Sabtu aku kena join Bengkel Math untuk SPMmers. Tere tak tere juga lah ajar. Berbanding ajar Add Math. Lagilah kelaut aku ajar. haha. Walau camne pun, minggu ke 6 aku di SDDS sangatlah awesome!

Kakak cantik



Dan dan, setelah diberi pelbagai hint, minggu ni aku dah terkena sexual harassment. eh bunyi cam cool kan aku cakap. Tapi, tapi! Ya Allah, rasa nak fire je budak tu. Solution aku, biar dia tidur lagi bagus dari cakap bukan bukan. I really hate you!

Kau buat lagi, aku refer kat disiplin!




Dan bab 3 fizik form 4. Simple meh. To save time :


Sekian.

No comments: